fredag 30 januari 2009

1993-09-21 Ride på Barowiak, Uppsala

Ride hade börjat ganska trist musik och var så sakteliga på väg bort från sin storhetstid men den här spelningen var ändå riktigt bra.

· Let's get lost
· 1000 Miles
· Like A Daydream
· She's So Fine (Sunshine/Nowhere To Run)
· Since Then (Don't Let It Die)
· American Spring (Magical Spring)
· Walk On Water
· Twisterella
· From Time To Time
· Natural Grace
· At The End Of The Universe
· I Don't Know Where It Comes From
· Taste
· Birdman
· How Does It Feel To Feel?
· Drive Blind
· Seagull

1 kommentar:

  1. Stor spelning för mig, när dom var där 1990 så kom jag på den brillianta idén att helt enkelt ringa bariowiak och fråga efter sångaren för att förklara som det var, jag var ett underårigt fan och undrade om det gick att bli uppskriven på gästlistan, du plus hur många svarade Mark...

    Den här kvällen så stod jag och spelade skivor uppe i Gökboet som bariowiak hade byggt till höger om scenen, och passade naturligtvis på att tacka för förra gången, det framgick inte direkt om han kom ihåg mig, men Andy ville höra Beatles och den svenska flickvännen satt i logen...

    /Robin

    SvaraRadera